O autorze
Lobbysta europejski czynnie zaangażowany w promowanie idei przemysłów kreatywnych w Polsce oraz polskiej kreatywności Europie.

Wirtualna Asystentka – zmiany na rynku pracy?

brandassist.pl
Według badań 67% wykonywanych w przedsiębiorstwach zadań nie zwraca się finansowo, choć są to czynności bezwzględnie niezbędne. Szereg z nich jest równie czasochłonna, co przygotowanie się do negocjacji czy ekspansji na rynku, choć nie muszą one być wykonywane przez właściciela czy etatowego pracownika.

Dlaczego sharing economy nie miałaby dotyczyć materii HR? Nie znajdując odpowiedzi na to pytanie, Szczecinianka Pola Sobczyk, postanowiła zaprezentować na rynku usługę wirtualnych asystentów. Mailing, prowadzenie social media, przygotowanie ofert, prezentacji, ogłoszeń o pracę, wsparcie w organizacji konferencji – to tylko kilka z wybranych możliwości jakie oferuje marka BrandAssist. W świecie, który wymaga od nas na co dzień symultanicznej wręcz wielozadaniowości, rozwój własnej firmy stanowi niezwykle dynamiczny i czasochłonny proces. Nie każdego jest stać, albo po prostu nie każdy potrzebuje, etatowych pracowników, którym można delegować zadania.

BrandAssist oferuje na ten moment nie tylko pakiety godzin wirtualnych asystentek, ale również wdrożenie usprawnień. Wykorzystując autorskie metody i innowacyjne narzędzia zarządzania projektami oraz czasem, przyczyniają się bezpośrednio do zwiększenia produktywności oraz sprzedaży w firmach swoich klientów.

Kto pracuje w BrandAssist? Są to ludzie sprawdzeni, okres rekrutacji trwa do 3 miesięcy – zdradza Pola. Jednym z podstawowych kryteriów jest minimum dwuletnie doświadczenie w dziedzinie, w której dany kandydat ma wypełniać swoją rolę asystenta. Najważniejsza jest pewność zespołu. Obsługa wygląda w następujący sposób. Klient po wybraniu pakietu jest kontaktowany z tzw. głównym asystent, który określi szczegółowo zakres jego potrzeb i będzie na bieżąco monitorował współpracę. Następnie wybrane zadania są rozdysponowywane do specjalistów. Model pracy asystenta jest bardzo wymagający, dlatego też rekrutacja do pracy w BrandAssist zakłada ciągłość obsługi na tym samym poziomie przez cały zespół, tak aby każdy z pracowników miał możliwość wypoczynku i naładowania baterii.


Kto jest targetem firmy? Przedsiębiorcy i blogerzy. BrandAssist współpracuje obecnie z managerami wysokiego szczebla, przedsiębiorstwami budowlanymi, segmentem beauty, e-commerce, branżą rozrywkowo- gastronomiczną i edukacyjną. Ze względu na dynamiczny rozwój firma przeniosła swoją główną działalność ze Szczecina do Warszawy, a rynek zapotrzebowania na asystentów wirtualnych ma już dziś zasięg ogólnopolski.
Trwa ładowanie komentarzy...